Podatki o dostavi
Kdaj pošljete moje naročilo?
Vsa naročila pošljemo isti ali naslednji delovni dan, odvisno od tega, ali je bilo naročilo oddano pred 10. uro.
Kako dolgo traja dostava?
V povprečju dostava naročila traja 2 delovna dneva, vendar bližje kot ste našemu skladišču v Nemčiji, hitreje bo vaše naročilo prispelo. Dostava v glavna evropska mesta običajno traja samo 1 delovni dan. Oglejte si spodnji seznam s povprečnimi časi dostave za državo (v delovnih dnevih).
Avstrija: 1 do 2
Belgija: 1 do 3
Danska: 1 do 2
Finska: 1 do 3
Francija: 1 do 2
Grčija: 2 do 5
Hrvaška: 1 do 3
Irska: 2 do 3
Italija: 1 do 3
Luksemburg: 1 do 3
Madžarska: 1 do 3
Nemčija: 1
Nizozemska: 1 do 2
Poljska: 1 do 2
Portugalska: 2 do 3
Slovaška: 1 do 3
Slovenija: 1 do 3
Češka: 1 do 3
Španija: 1 do 3
Švedska: 1 do 3
Druge države: 2 do 5
Koliko stane dostava?
Brezplačna dostava velja za naročila z najnižjo vrednostjo 50 €, kar pomeni, da bodo vsa naročila vaporizerjev dostavljena brezplačno. Če je vrednost vašega naročila manjša od 50 €, potem bo strošek dostave znašal med 5 do 20 €, odvisno od države, v katero želite prejeti naročilo. Naš strošek dostave se pogosto spreminja, zato pojdite na našo stran za zaključek plačila in preverite strošek dostave, če je vrednost vašega naročila manj kot 50 €.
Kakšne so moje možnosti dostave?
Vsa naša naročila so poslana z UPS-om.
Od kod pošiljate?
Naše skladišče se nahaja v nemškem mestu Apolda za najhitrejšo storitev po vsej Evropi.
Kam pošiljate?
Pošiljamo v vse države Evrope z nekaterimi izjemami. Pojdite na našo stran za zaključek plačila in preverite, ali nudimo storitev v vaši državi. Če se nahajate v Evropi, ampak v državi, ki ni članica EU (npr. Norveška in Švica), bo vaš paket predmet carinskih dajatev, ki niso vključene v skupni znesek naročila, prikazan ob zaključku naročila.
So paketi diskretni?
Da, svoje pakete pošiljamo v diskretnih škatlah, brez sklicevanja na znamko MagicVaporizers, na paketu uporabimo samo svoje poslovno ime »Anything Worldwide«.
Kdaj prejmem svojo številko za sledenje?
E-poštna sporočila za sledenje so poslana okoli 18. ure na isti dan, ko je vaš paket poslan.
Kakšne so moje možnosti plačila?
Nudimo tri načina plačila; s plačilno kartico, PayPalom in bančnim nakazilom.
Ali lahko po oddaji naročila spremenim naslov za dostavo?
Če stopite v stik z nami, preden skladišče obdela vaše naročilo, vam bomo lahko pomagali spremeniti naslov za dostavo. Če je bil paket poslan iz skladišča, lahko stopite v stik z dostavljavcem in ga prosite za brezplačno posodobitev naslova za dostavo, če se nahaja v istem mestu.
Kaj se zgodi, če me ni doma, ko UPS poskuša dostaviti paket?
UPS nato poskuša načrtovati drugo dostavo ali pa paket dostavijo v najbližjo paketno trgovino UPS, kjer lahko paket prevzamete, ali pa stopite v stik z njimi za ponoven poskus dostave.
Kaj se zgodi, če se odločim, da paketa ne želim prejeti?
Za pakete, ki jih stranka ni pravočasno sprejela ali prevzela, si pridružujemo pravico, da od skupnega zneska naročila odštejemo 25 € za dejanske stroške pošiljanja (dostava in vračilo) in vam preostali znesek povrnemo na račun. Če želite naročiti novo dostavo, morate svoje naročilo oddati ponovno.
So moji osebni podatki varni?
Da, shranjevanje vaših podatkov jemljemo zelo resno in imamo več plasti zaščite, s katerimi preprečimo kršitve varnosti. Več o obravnavanju podatkov si preberite v naši politiki zasebnosti.
Ali nudite veleprodajo?
Da, svoje izdelke po veleprodajnih cenah nudimo vsem slovenskim podjetjem z veljavno identifikacijsko številko za DDV. Preberite več o naši veleprodajni ponudbi tukaj
.