COVID-19: Naše skladišče deluje nemoteno. Čas dostave je od 1 do 3 delovne dni.

Če želite stopiti v stik z nami, spodaj preberite naša najbolj pogosta vprašanja in odgovore.


Imam vprašanje glede naročila, ki sem ga že oddal

Nisem prejel svoje številke za sledenje

Številke za sledenje vedno pošljemo okoli 18. ure na dan pošiljanja. Če do 18. ure niste prejeli nobenega e-poštnega sporočila, najprej preverite svojo mapo za neželeno pošto. Če v njej ni ničesar, lahko stopite v stik z nami prek spodnjega obrazca in sporočilo bomo ponovno poslali ročno.


Uspešno sem oddal naročilo, ampak nisem prejel nobenega e-poštnega sporočila s potrditvijo naročila

E-poštno sporočilo s potrditvijo naročila se vedno pošlje takrat, ko je plačilo uspešno opravljeno. Če e-poštnega sporočila ne najdete, najprej preverite svojo mapo za neželeno pošto. Če v njej ni ničesar, lahko stopite v stik z nami prek spodnjega obrazca in sporočilo bomo ponovno poslali ročno.


Želim odstraniti ali dodati nekaj izdelkov v svoje naročilo

Če je vaše naročilo poslano, ne moremo ničesar dodati ali odstraniti. Neželene izdelke lahko vrnete v skladu z našo politiko vračil.

Če vaše naročilo še ni poslano in želite spremeniti barvo izdelka stopite v stik z nami prek spodnjega obrazca, saj običajno lahko izpolnimo vaše želje.

Če vaše naročilo še ni poslano in želite odstraniti ali dodati izdelke v svoje naročilo, moramo vaše naročilo preklicati in vam vrniti denar. Nato lahko oddate novo naročilo z izdelki, ki jih želite kupiti. Upoštevajte, da lahko pri plačilu s kartico ali bančnim nakazilom obdelava povračila traja do štiri delovne dni, preden se denar vrne na vaš račun. To pomeni, da morda teh sredstev ne boste imeli na voljo isti dan za oddajo novega, posodobljenega naročila.


Želim preklicati svoje naročilo

Če želite preklicati svoje naročilo, čim prej stopite v stik z nami prek spodnjega obrazca. Če je vaše naročilo poslano, ga ne moremo preklicati. Vendar pa lahko neželene izdelke vrnete v skladu z našo politiko vračil. Stroške povratne pošiljke neželenih izdelkov plača stranka.

Če vaše naročilo še ni poslano, ga lahko prekličemo in vam vrnemo denar. Upoštevajte, da lahko pri plačilu s kartico ali bančnim nakazilom obdelava povračila traja do štiri delovne dni, preden se denar vrne na vaš račun.


Želim spremeniti naslov svojega naročila

Če je vaše naročilo poslano, naslova ne moremo spremeniti. Vaša najboljša možnost je, da po prejemu e-poštnega sporočila za sledenje stopite v stik z dostavnim podjetjem in preverite, ali vam lahko pomagajo. Če je posodobljen naslov v istem mestu, ga običajno zamenjajo brezplačno.

Če vaše naročilo ni poslano, lahko še vedno spremenimo naslov. Stopite v stik z nami prek spodnjega obrazca.


Na strani za sledenje piše, da ni bil nihče na voljo za prevzem pošiljke, vendar sem bil na voljo

Pokličite dostavno podjetje in zahtevajte novo dostavo. Odvisno od lokacije bivanja so paket mogoče dostavili na pošto v vaši bližini, če pa tega niso storili, potem običajno opravijo nov poskus dostave naslednji dan.


Na strani za sledenje piše, da je bilo moje naročilo dostavljeno, vendar svojega naročila nisem prejel

Pokličite neposredno v dostavno podjetje in jim posredujte svojo številko za sledenje ter jim povejte, da kljub statusu na strani za slednje niste ničesar prejeli. Običajno lahko paket izsledijo in ga dostavijo. Preverite tudi pri sosedih, ali je bil paket mogoče dostavljen k njim. Včasih dostavljavec lahko pusti paket pri vašem sosedu, če na vašem naslovu ni nikogar doma. Če boste poklicali neposredno v podjetje, vam bodo lahko sporočili, ali se je to zgodilo v primeru vaše dostave.

Če paketa ne izsledijo, čim prej stopite v stik z nami prek spodnjega obrazca.


Nisem zadovoljen z napravo in želim svoj izdelek vrniti

Neželene izdelke lahko vrnete pod pogojem, da je vračilo v skladu z našo politiko vračil. Za začetek postopka vračila stopite v stik z nami prek spodnjega obrazca.


Imam težave s svojo napravo in potrebujem pomoč pri garanciji

Pojdite na našo stran za garancijo, da oddate obrazec za garancijo. Ko obrazec oddate, bo kmalu v stik z vami stopil predstavnik spletnega mesta MagicVaporizers.


Ne vidim vidne pare iz svojega vaporizerja

Vidna para pri uporabi vaporizerja ni zagotovljena. To je odvisno od številnih dejavnikov, kot so način segrevanja, vaporizirani materiali, pretok zraka, temperatura vaporiziranja, vlažnost in še več.

Če ste navajeni vaporiziranja e-sokov in pričakujete enako količino vidne pare, morate znižati svoja pričakovanja vaporiziranja zelišč/voskov/olj, saj e-sok vsebuje rastlinski glicerin; gosto tekočino, ki ustvarja vidno paro.

Vedno priporočamo, da si na YouTubu ogledate mnenja o vaporizerjih, ki vas zanimajo, da dobite natančno predstavo o vidnosti in gostoti pare, ki jih lahko pričakujete. Vendar obstaja nekaj načinov, s katerimi lahko povečate gostoto pare, če je to vaša prioriteta:

  • Če uporabljate zelišča, jih zmeljite na drobno in tesno natlačite (ampak ne pretesno, da bo zrak še vedno lahko prehajal).
  • Če gre za konvekcijski vaporizer, poskrbite, da prekrijete celotno površino pečice.
  • Dvignite temperaturo. Pri temperaturah nad 180 °C boste žrtvovali okus, ampak višja temperatura pomeni več vidne pare.
  • Globoko vdihnite in hitro izdihnite.

Za primer lahko uporabimo enega najboljših stacionarnih vaporizerjev – Volcano Classic – ki vso paro koncentrira v balon in pri 180 °C ustvari balone s paro, ki je sploh ne morete videti, pri višjih temperaturah (nad 215 °C) pa lahko ustvari balone s paro, ki je bela kot mleko.

Razumemo, da so nekaterim strankam bolj všeč veliki oblaki, saj so videti bolj kul, ampak ne dovolite, da se vaše oči odločijo glede dobrega delovanja vaporizerja, namesto tega se raje osredotočite na svoje občutke. Če je vaš material po vaporiziranju videti rjav, to običajno pomeni, da vaporizer dobro deluje.

Ne pozabite, da so vaporizerji, ki jih prodajamo, namenjeni čim bolj učinkovitemu pridobivanju aktivnih sestavin vašega materiala z najboljšimi možnimi okusi, ne samo ustvarjanju najgostejše možne pare.


Imam vprašanje pred oddajo naročila

Ali pošiljate v mojo državo?

Pošiljamo v skoraj vse države Evrope z nekaterimi izjemami. Izdelek lahko poskusite dodati v svojo košarico in nadaljujete na zaključek nakupa, da preverite, ali je vaša država na voljo.

Koliko časa traja pošiljanje v mojo državo?

Naročilo običajno dostavimo v 1 do 3 delovnih dneh po celotni Evropi, čeprav lahko dostava v nekatere zelo oddaljene destinacije traja do 5 delovnih dni. Vedno boste prejeli povezavo za sledenje, na kateri lahko sledite svojemu naročilu in izveste točen datum dostave.


Ali moram za svoje naročilo plačati carinske dajatve?

Ne, dokler je vaša država članica Evropske unije, ni treba plačati nobenih dodatnih stroškov.

Cena, ki jo vidite ob zaključku nakupa, je končna cena, ki jo morate plačati. Če živite zunaj Evropske unije, na primer v Norveški, San Marinu, Švici ali na Kanarskih otokih, si oglejte odgovor na naslednje vprašanje spodaj.


Moja država ni članica EU, ali moram za svoje naročilo plačati davek?

Če živite zunaj evropske pokrajine, oproščene plačila DDV, ampak v državi, ki se nahaja v Evropi (na primer v Norveški, San Marinu, Švici ali na Kanarskih otokih) boste morda morali svoji vladi plačati stroške davka in/ali carinskih dajatev, ki ne bodo vključeni v skupni znesek ob zaključku nakupa.

Svetujemo vam, da pred oddajo naročila sami opravite raziskavo. Carinske dajatve in dodatni davek so stroški, ki vam jih zaračuna vaša vlada in jih ne moremo preprečiti. Če pri nas naročite vaporizer, je dostava brezplačna, ampak stroški vseh davkov, carinskih dajatev in drugih uvoznih dajatev niso naša odgovornost, zato jih boste morali plačati sami.


Poskusil sem plačati s kartico, vendar je vaš sistem zavrnil moje plačilo

To se je najverjetneje zgodilo, ker kartica nima omogočenega sistema 3D Secure. 3D Secure je sistem, ki ga izdajatelji kreditnih kartic uporabljajo za preprečevanje goljufivih transakcij z zahtevanjem drugega načina preverjanja (običajno s telefonom), namesto samo vnašanja podatkov o kartici.

Za varne spletne nakupe morate omogočiti sistem 3D Secure. Če želite za svojo kreditno kartico omogočiti sistem 3D Secure, stopite v stik s predstavnikom svoje banke in ga prosite, da ga omogoči. Ta zaščita je namenjena vaši varnosti pri spletnih nakupih in preprečevanju goljufive uporabe vaše kartice. Ko bo sistem omogočen, oddajte novo naročilo in zaključite plačilo.

Če vam plačilo še vedno povzroča težave ali se soočate z drugo težavo, stopite v stik z nami prek spodnjega obrazca.


Ali lahko plačam z gotovino ob dostavi naročila (plačilo po povzetju)?

Ne, vsa naročila morajo biti plačana v celoti, preden jih pošljemo. Vaše naročilo je zavarovano in po pošiljanju naročila boste prejeli številko za sledenje, tako da mu boste lahko sledili vse do dostave.


Imam težave z oddajanjem naročila

Stopite v stik z nami prek spodnjega obrazca. Poskusite čim bolj podrobno opisati svojo težavo, vključno z vsemi sporočili o napaki.


Imam vprašanje glede izdelka

Stopite v stik z nami prek spodnjega obrazca. Na vaša vprašanja bomo poskusili odgovoriti čim hitreje in podrobneje. :)


Če zgoraj ne najdete odgovora na svoje vprašanje, lahko spodaj stopite v stik z nami: